Quadern de velocitat lectora

Aquestes quadern per treballar la velocitat lectorta el vaig crear seguint el model del document realitzat per:

EVA OLIVA (Mestre d’educació infantil i especial); http://evamoliva.blogspot.com.es

Es tracta d’un quadern que té com a  objectiu la millora i consolidació de l’aprenentatge de la lectura en els nens. Fent que aquests, adquireixin tècniques per desxifrar les lletres, síl·labes i paraules i així, mecanitzar i millorar la seva velocitat lectora.

El mètode està dividit en 4 tipus d’activitats i cada activitat està formada per diferents fases, ordenades de menor a major dificultat lectora.

En aquest document podreu descarregar-vos la primera activitat;

ACTIVITAT 1:

En aquesta activitat es treballa l’agilitat lectora dels nens en 2 minuts.  Començant amb la lectura simple de monosíl·labs  i acabant amb la lectura de pseudoparaules . Aquesta primera activitat està formada per les següents fases:

Fase 1: lectura de síl·labes directes

Fase 2: lectura de síl·labes inverses

Fase 3: lectura de paraules monosíl·labes

Fase 4: lectura de bisíl·labs directe amb paraules comuns.

Fase 5: lectura de bisíl·labs inverses amb paraules comuns.

Fase 6: lectura de paraules amb síl·labes travades

Fase 7: lectura de trisíl·labs amb paraules comuns

Fase 8: lectura de paraules llargues (de més de tres síl·labes)

Fase 9: lectura de pseudoparaules

DEIXA EL TEU COMENTARI! Fes clic damunt de la bafarada que hi ha al  costat del títol de la entrada.

20 comments on “Quadern de velocitat lectora

  1. Hola Cristina ,el teu mateial esta força bé però el tipus de lletra no em va be t’importaria passar-me’l amb format word.Molt agraïda

  2. Hola Cristina, a l’igual que la Montse aquest material està molt bé i que em serà de molta utilitat, però t’agraïria que si me’l pots enviar al meu correu també en format word, ja que també el tipus de lletra no em bé.

    Moltes gràcies.

  3. Hola Cristina, aquest material també m’ha paregut molt interessant. M’agradaria tindre`l tot, ja que tant sols he pogut baixar laprimera activitat. T’he escrit un mail, espere que em contestes.
    Merci.

  4. Hola Cristina! A mi també m’agradaria tenir aquest material ja que em sembla força útil. Com el puc descarregar? Si no t’agrairia que m’he l’enviesis per mail. Moltes gràcies!

  5. Hola Cristina, també trobo molt interessant aquest material i m’agradaria tenir-lo tot, T’agrairia molt si me’l poguessis enviar al meu correu .
    Moltes gràcies.

  6. Hola Cristina,
    M’agradaria utilitzar el material que proposes, hi ha possibilitat de tenir accés a totes les activitats que anomenes?
    Moltes gràcies

  7. Hola Cristina:
    Ídem que la resta de companys, a mi també em sembla interessant però com el puc descarregar. A través de correu electrònic me´l pots fer arribar? Si és així T`ho agraïria molt. M’ agradaria provar-lo amb aquells alumnes que necessiten millorar la velocitat lectora.
    Moltes gràcies

  8. Hola Cristina:
    El material m’ha semblat força bo per a una primera etapa, podria accedir a la resta de material?

    • Si! cal que et registris a la web de slidershare. A la columna de la dreta del bog hi ha un petit resum de com fer-ho. des de allà podràs descarregar moltes d eles activitats. Gràcies. Tot és gratuït!

Deixa un comentari

